Recenzie (215)
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizóda)
Zatímco první díl měl 74min., druhý 73, tenhle jen 63, zásah ve škole nebyl vůbec vystřižený a tímhle pokrytectvím, zřejmě někteří mrtví ožijí...
Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
"Kdybys taťko šoustal, tak jako koktáš, už bych nic jinýho nechtěla". Rodinný klany "herců", ať už jsou to Suchánci, Rybové, nebo Prachaři, si z primy udělaly dojnou krávu. Je úplně jedno, že se na to nedá koukat, hlavně když to sype a vrecka mastí.
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (séria)
Druhá řada se mi líbila víc, než první. Už to ani nebylo o tý televizi, jako o lidech v ní. Mucha nejlepší :)
Špecialisti - Pro Lídu (2024) (epizóda)
Tak tahle debilní díl už tady dlouho nebyl. Chápu, že je to licence, ale to nejde vypustit bláboly o babičce a detektivkách? A Vodochodský je snad ještě větší suchar, než Lambora, strašný. Vraťte nám Štáfka!
Lež na pláži - Útěk (2024) (epizóda)
Takže po spacáku tu máme pláž a Nováková si myslí, že když už je špatná herečka, že snad bude lepší scénáristka? Ne, není.
Hudson a Rex (2019) (seriál)
Když pes zahraje líp, než všichni ostatní dohromady, včetně tvůrčího štábu. Jedna jen za tu krásnou čtyřnohou bytost.
Gentlemani (2024) (seriál)
Do půlky jsem byl skoro nadšen a očekával gradaci, smršt´, místo toho jemné šlápnutí na brzdu, setrvačný dojezd, škoda, ale i tak výborný. "co lovíme, vaše milosti? modrou teplákovku"
Jej telo (2023)
Nudný hraný dokument, dobře napsaná kniha by byla určitě zábavnější.
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizóda)
Soudruh v názvu kvalitu a úspěch evidentně nezaručí.
Očista (2021)
Na druhou stranu buďte rádi, že to u vás někdo natočil. Tady vše ovládá sofistikovaný korupční systém, který vyplivne jenom toho, kdo se vzpříčí platit a chce ještě víc. A i kdyby se našel někdo, kdo by něco takovýho natočil, dostane dobře zaplaceno za to, aby nenatočil...