Obľúbené filmy (10)
Interstellar (2014)
Fontána (2006)
Po třetím shlédnutí jsem se rozhodla napsat komentář... Já tenhle film miluju. Na poprvé jsem z něho zas takový požitek neměla, je nutné ho vidět dvakrát a dílky začnou zapadat. Nejdřív mě dostal Rekviem za sen a poté Fontána. Miluju hudební doprovod Clinta Mansella, výborně dokresluje smršť citů. A to na filmech hledám! Aby se mnou dokázaly pohnout.
Kino Raj (1988)
Neviditelné děti (2001)
Requiem za sen (2000)
TOP.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Na poprvé se film určitě nedá prožít naplno... Až když ke všem scénám najdete klíč, tak teprve pak začnete příběh skutečně prožívat, ale zrovna v té době film skončí! Takže doporučuji repete...
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Čierna labuť (2010)
Darren Aronofsky jen potvrdil, že je synonymem pro vyražený dech, zástavu srdce a mrazení po celém těle.
Pri mne stoj! (1986)
Let the good times roll! Kluci jsou úžasní a celý film taky! Opravdu nejlepší adaptace Stephena Kinga.