Obľúbené filmy (10)
Sedem (1995)
Můj vůbec nejoblíbenější film. Výkony, atmosféra, režie, hříchy, hudba, konečný vyvrcholení...je třeba psát dál?
Votrelec 2 (1986)
Po skvělé jedničce ještě lepší pokračování. Nepřekonatelné dílo, které již dnes nikdo nepředčí. Klenot sci-fi filmů. 95%
Pink Floyd: The Wall (1982)
Neskutečná hudební a filmová extáze v nejdelšim videoklipu, co kdy vznikl. Pravá hudba minulosti, ale zároveň i budoucosti
Art of Flight (2011)
80 minut čisté hypnózy, nádherný záběry, slow-motiony a super soundtrack, co dodat!
Osudový dotyk (2004)
Při první projekci mě film téměr vyrazil dech, protože téma cestování v čase patří k mým nejoblíbenějším tématům. Skvělě zvládnutý scénář a režie. Plus skvělý konec v doprovodu Oasis. Excellent!