Posledné recenzie (20)
TY - Série 3 (2021) (séria)
Dávám odpad za agitku kolem očkování a moralizování. Chce se mi zvracet. Na seriály se člověk dívá proto, aby se odreagoval od reality, těch dvojsmyslných keců kolem covidu, očkování a sraček už bylo dost, i když to rádoby maskují za spalničky. Do seriálů jste to ještě nenasrali. Takhle zničit seriál po dobrých prvních dvou sériích je k zblití.
Línia horizontu (2020)
Tři hvězdy za herecké obsazení, jinak je to výsměch hercům, takový shit scénář. Smlouvy museli podepsat patrně pod sedativy.
Dračia nevesta (2015)
Marfuša si vzala draka za muže a odjeli do Modré laguny, kde žili šťastně až do smrti. Dvě hvězdičky za povedeného draka. Od ruské pohádky jsem čekala víc, než splácaný příběh retrospektivy, snů a reality, ve kterém by se ztratil i lovecký pes s kompasem v nose. Předvídatelný děj, nesympatický hlavní hrdina, ukňouraný traged a jeden čtyřnohý mutant mývala a opice k tomu.