Recenzie (38)
Po čom muži túžia 2 (2022)
2 hvezdy za neskutecny herecky vykon pana Langmajera.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Hodnocení tohoto seriálu=obraz dnešní doby. Naprosto předvídatelný děj, absolutně bez napětí. Lidi už nevědí coby...smutné.
Cez prsty (2019)
Asi nejhorší českej film. Jiřiho Langmajera mám rád a asi jenom on to trochu zachraňuje, ale i tak ztráta času. Úplně o ničem.
Všetko bude (2018)
Jedna * za herecký výkon neherce Tomáše Mrvíka, pro kterého je účast v takovémto filmu škoda. Snad to alespoň rozjede jeho hereckou kariéru.
Králiček Jojo (2019)
Rozkoukáno na 5x - nedal jsem to dál než do půlky. Proto nehodnotím. Nuda.
Traja bratia (2014)
Bohužel viděla kousek pohádky (Karkulky) moje 4 letá dcera. Snad se zas nezačne v noci budit.
Černota (2018) (relácia)
Série internetoví predátoři je povedená a užitečná.
Chutné dejiny (2018) (relácia)
Absolutně nechápu hodnocení. Těžce nezábavnéé.
Tunelové krysy (2008)
Pro mě jeden z nejhorších válečných filmů. Natočené je to hnusně, herecké výkony žádné, film nemá děj a neni založen na pravdě. A ty kecy? No hrůza. Ani nevim proč dávám jednu *. Možná za nápad a za snahu.
Nokturno (1980) (študentský film)
Svojí atmosféru to mělo, ale zas tak depresivní (jak tu mnozí zmiňují) mi to rozhodně nepřišlo.