Obľúbené filmy (10)
Statočné srdce (1995)
Posledný Mohykán (1992)
Temný rytier (2008)
Počiatok (2010)
Tento film ma dostal a ešte stále si pamätám, aké zvraty som s ním zažil. preto má u mňa 95% a je v top 10. Nolan robí filmy z ktorých len pozerám a nechápem. Je to veľký "premak".
Druhá šanca (2005)
Návrat Temného rytiera (2012)
Skvelé ukončenie, len som zvedavý ako to bude s tým koncom a to ma vlastne aj trochu znepokojilo. Ináč veľmi dobrá práca od Nolana a "jeho hercov".