Obľúbené seriály (9)
Jana Eyrová (2006)
Tahle verze Jany Eyrové je jednoznačně nejlepší, kterou znám, oba hlavní představitelé perfektní a výkony skvělé. Tak vysokou laťku, kterou tento mini-seriál bbc nastavil, už jen tak některé z budoucích zpracování nepřekoná. A Toby Stevens jako Rochester rozhodně nemá konkurenci.
Láska v bílém pekle (2004)
Agatha Christie's Poirot (1989)
Berkeley Square (1998)
Our Mutual Friend (1998)
Panství Downton (2010)
Z Lark Rise do Candlefordu (2008)
Výborný seriál z produkce BBC, nádherné kostýmy, scenerie, hudba... a samozřejmě skvělé herecké výkony, ať už je to poštmistrová Dorcas Lane (Julia Sawalha), která stojí v centru celého seriálu, nebo ostatní postavy a postavičky. Sice mi nejdřív trošku nesedla Olivia Hallinan v roli Laury Timminsové, zejména v první řadě, ale zvykla jsem si. Zatím nejvíc se mi líbila řada druhá a vývoj vztahu mezi Dorcas a Jamesem, který bohužel nakonec vyzněl do ztracena, ale kdoví? Pokud BBC natočí čtvrtou řadu, možná se James opět objeví:-).
Četnícke humoresky (2001)
Desiate kráľovstvo (2000)
Už jsem tuto pohádku sledovala víckrát a vždycky se k ní ráda vrátím. Skvěle vybraní hlavní hrdinové, kteří drží i slabší části (např. naprosto příšerní trollové či Sněhurka po x letech).