Recenzie (4 124)
Myška a medveď na cestách (2022)
Pokračovanie príbehu medveďa a myšky z rovnomenného seriálu, ktoré nám ponúkne milé animácie aj postavičky a aj celkom zaujímavú dejovú linku so zákazom spievania, ktoré sa tak bytostne týka Ernesta. Nie je to síce žiadne terno a asi to bude mať úspech skôr u menšinového diváka, každopádne ale je to určite oživenie do sveta animovaného filmu. 60 %
Nič (2022)
Celý tento film mi prišiel ako ťažký bizár s cieľom zaujať menšinové publikum, ktorému nie je nič sväté. Príbeh so stupídnym scenárom postaveným na jednom pošahancovi, čo vylezie na strom a ďalších pošahancoch, ktorí sa ho snažia dostať dole a pritom prinášajú rôzne neadekvátne obety, pričom sa nenájde nikto vrátane polície, kto by toho dementa dostal zo stromu dole. Akože úplný nonsens. Pár myšlienok tu bolo zaujímavých, ale celkový dojem z filmu je proste katastrofálny. 30 %
Tak zle, ako sa len dá (2023)
Musím nesmelo priznať, že som fanúšikom podobných slovenských konverzačných jednohubiek, pri ktorých vám stačí päť lavičiek, päť príbehov zo života a do toho trefné vtipné komentáre hlavných hrdinov. Nič iné netreba. Prvé tri príbehy skvelé, tie zvyšné skôr do počtu, ale celkovo to vyznelo vyzrelým a vtipným dojmom, kde sa človek aj zamyslí, že vlastne v podobných situáciách sa ocitne takmer každý. Csudai to celkom vychytal. 80 %
Fear the Walking Dead: Flight 462 (2015) (seriál)
Ako jednorazový doplnok k prequel TWD seriálu to celkom dobre funguje. Príbeh zachytáva počiatok apokalypsy na palube jedného z lietadiel, ktoré je napokon vidieť aj v samotnom prequel seriáli. To rozdelenie na minútové časti som nepochopil. Keď siahnete po plnej 15-minútovej verzii, urobíte lepšie, nie je to potom taký miš-maš. Ale ako hovorím, ja som sa celkom bavil. 60 %
Návštevníci (2022)
Tento snímok síce zaujímavo zobrazuje život v najsevernejšom meste na svete a aj úskalia, ktoré k tomu prislúchajú, ale natočené to nebolo pútavo a ani s nejakým výraznejším presahom. Okrem ozaj pútavých prírodných obrazov ma tu nič tak nenadchlo a skôr si kladiem otázku, kto by dobrovoľne šiel na tak nehostinné miesto, tobôž to spraví vlastným deťom. Každopádne fanúšika si to určite nájde a možno sa nad tým aj zamyslí. Mňa to nebavilo. 55 %
Turnus (2022)
Dokument, ktorý sa dotkne každého Slováka, nakoľko určite každý Slovák pozná podobných ľudí a podobné osudy. Tri príbehy troch obyčajných ľudí, ktorí využili možnosť privyrobiť si lepší peniaz a ktorý aj za cenu osobných strát či obetí chcú zabezpečiť lepší život pre seba a svojich blízkych. Najviac ma bavil asi ten prostredný príbeh troch klasických robošov a ich spoločných chvíľ aj útrap. Ja osobne som sa bavil a podobné dokumenty kľudne môžem. 75 %
Sestry v sedle (2022)
Trošku uletená francúzska komédia, ktorá si robí prču z viacerých vecí, ale hlavne zo samej seba. Ten cyklistický námet mi až tak veľmi nesadol a aj ten záver bol jemne odfláknutý, ale inak sa na to dalo pozerať a ako oddychovka to určite funguje. Videl som už ale aj lepšie komédie z krajiny galského kohúta. 55 %
Zošalieť (2022)
Vedel som, že Piussi má kvalitné dokumenty, ale že príde s takto nečakane kvalitným hraným filmom, to by som teda nepovedal. Príbeh, ktorý verne a s dostatočným nadhľadom rozpráva o pohnutých medziľudských a susedských vzťahoch a vyberá na to ozaj až dystopicky vyzerajúce lokácie. Proste filmové prekvapenie, ktoré len tak nečakáte. 75 %
Echo (2024) (seriál)
Echo je asi prvým seriálom v rámci MCU univerza, ktorému som prakticky vôbec neprišiel na chuť. Nezaujímavý dej, ešte nezaujímavejšia hlavná postava a celkovo minimum slušnej akcie, na akú sme v Marvele zvyknutí. Je to len dôsledok úpadku tohto univerza. Žiaľ. Tri hviezdy dávam za pár dobrých elementov, poctu indiánskej kultúre a neopakovateľného Kingpina. Inak ale bieda. 50 %
Villa Lucia (2023)
Tento film nebol nejak veľkou katastrofou v rámci žánru, ba dokonca mal zaujímavý potenciál, ktorý ale "zatĺkol" mizerný scenár a režijné prevedenie. Dalo sa z toho vyžmýkať podstatne viac a vytvoriť funkčnú bizarnú komédiu, žiaľ nevydalo. Až na dve-tri ozaj vtipné situácie som sa poväčšinu nudil. 45 %