Posledné recenzie (4 131)
Tancuj Matylda (2023)
Asi jeden z najlepších českých filmov za poslednú dekádu. Nádherne a s citom vyobrazený príbeh komplikovaného vzťahu matky trpiacej Alzheimerom a egocentrického syna, ktorý časom pochopí hodnoty. Dusivá atmosféra popretkávaná jemne úsmevnými, skôr tragikomickými momentami na pozadí vkusne zvolenej hudby. Hviezdičku navyše musím dať za absolútne skvelé herecké výkony, pri ktorých jasne vyčnieval Roden a Rázlová. Naozaj pre mňa osobne filmové prekvapenie roka. 85 %
Miluje ma, nemiluje ma (2023)
Množstvo klišé obalené do milej a odľahčenej romantiky s príjemným hereckým zastúpením. Tento snímok určite neurazí a milovníci žánru si prídu na svoje. U mňa ale skôr prevládali pocity, že niečo podobné som už x-krát videl a je to už viac-menej prevarená voda, ale na sexepílom nabitú Sydney Sweeney sa jednoducho skvelo pozeralo, takže za mňa spokojnosť. 65 %
Maša i Medveď (2017)
Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že sme sa dočkali celovečerného snímku na motívy pôvodného seriálu, musím vás ale sklamať. Toto je v zásade len kompilát desiatich najúspešnejších dielov samotného seriálu dokonca ešte aj so záverečnými titulkami za každou epizódou. Týmto kompilátom som nikdy neprišiel na chuť, nakoľko pre verných fanúšikov je to už len zbytočnosť. 50 %