Obľúbené filmy (7)
Matrix (1999)
Avatar (2009)
Úchvatné. Všem doporučuji zkouknout. Kdybych měla tu možnost jako Jake, také bych chtěla na mírumilovné a nádherné Pandoře zůstat :-)) Mooooc se mi to líbilo a nechce se mi hledat na tom sebemenší chybičky jako některým.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Muž z ocele (2013)
Nejlepší "supermanovský" film všech dob. Jestli máte slabost pro tohoto superhrdinu, tak určitě doporučuju. Super triky, akční řežba, výborně zpracované i zahrané. Kal-El je navíc vážně fešák.