Obľúbené filmy (10)
Psycho (1960)
Potomkovia ľudí (2006)
jedním slovem ! ! ! ! ! Ú Ž A S N É ! ! ! ! ! !
Milujte svojho zabijaka (2002)
Tohle je moje srdcovka! Ani nevím jak jsem k tomu přišla,ale tenhle film můžu vidět tisíckrát a pokaždé si ho užiju. Ať už jde o skvěle použitou hudbu, trefné dialogy anebo nezapomenutelné epizodní roličky Rockwellových slavnější kolegů.
Odviate vetrom (1939)
Meno ruže (1986)
Jméno růže je podle mě jeden z nejlepších filmů vůbec. Knihu jsem před filmem nečetla, ale po něm jsem se k ní dokopala-nepřečetla jsem ji..tím nechci nijak shazovat knihu samotnou,ale jak už zde někdo řekl-po filmu se kniha stává nestravitelnou a během jejího čtení máte pocit asi takový jako ti mniši ve filmu, co četli to...co neměli. Takhle na mě film působí 100% nemám k němu žádné výhrady. Jenom ta samotná atmosféra! wow! Dneska už se takové filmy vůbec netočí.
Moulin Rouge (2001)
Tenhle film by si zasloužil těch hvězdiček aspoň 1000! S každým další shlédnutím se o tom přesvědčuji víc a víc a po nedávném průšvihu s Velkým Gatsbym jsem o tom přesvědčená, že tohle je jeden z nejlepších filmů všech dob!
X-Men: Prvá trieda (2011)
Tohle nebyla láska na první pohled. První shlédnutí proběhlo v letadle, kdy jsem asi i párkrát usnula a pak bylo na dlouho dobu ticho po pěšině. A k druhému shlédnutí mě paradoxně donutil Days of future past, kdy jsem si jen chtěla připomenout děj a to byla rána do ksichtu! BUM! Kam jsem předtím dala hlavu? Tohle je úžasnej film! Mě se na X-menech prostě líbí to, jak jsou civilní a vlastně i takový drsnější než jejich kolegové z Avengers. Akce je míň, ale to mi vůbec nevadí. I superhrdinové mají duši a ta stojí za to zmapovat :-) Špičkové herecké obsazení, kdy měknu při každém záběru na Charlesovo modrý kukadla a Erikovo ostře řezané rysy už není třeba zmiňovat. Ale jo je! Tohle je jeden z nejlépe obsazených (komiksových) filmů posledních let! Každý si v tom najde to svoje. Já osobně vyzdvihuji scénu ve Ville Gesell, která mi přijde až trochu tarantinovská:-) Profesora X a Magneta tento příběh háže do jiného světla a ještě lépe to funguje ve spolupráci s Days of future past, ale nejlepší může být jen jeden a to je pro mě FIRST CLASS!
Vojna Roseovcov (1989)
Tohle je TOP! Čím jsem starší, tím mám tenhle film radši. S oblibou říkám, že je tohle nejlepší film o partnerství ever! A vážně by se na něj měl každý podívat před tím, než se rozhodne rozvézt...nebo lépe: OŽENIT NEBO VDÁT!