Obľúbené filmy (10)
Stroskotanec (2000)
Ďalší z Hanksových skvelých filmov. Môj úplne najoblubenejší. Najlepšie ale zvládol svoju rolu Wilson!!! :D
Znamenia (2002)
Medzi riadkami (2007)
Tento skutocny pribeh ma naozaj dostal. Uz od zaciatku je citit napatie. Neporovnaval by som to s ostatnymi filmami o ucitelkach pripadne o skazenej americkej mladezi. Autor sa spravne zameral na dobré znazornenie skreslenej reality deti v americkych harlemoch a doplnil to aj kvalitnou knihou denníka anny Frankovej, ktoru vsetkym odporucam. U mna jednoznacnych 5*
Hmla (2007)
Tento film patri k mojim oblubenym, ale neznasam o nom hovorit. Ak niekomu poviem o com film je tak sa kazdy zhrozi, ze preboha ako sati toto moze pacit. Na americkej zakladni vnikli do inej dimenzie, ktora sa dostala az knam. ( no poviem vam stracha hroza) Po tom ale ako som videl tento film tak som si musel povedat presny opak. Neviem si predstavit ako sa da lepsie priblizit konanie ludi v kritickych situaciach, ako je to v tomto filme.
Čistá duša (2001)
Hotel Rwanda (2004)
Silný snímok založený na skutočnej udalosti. Najlepší film o genocíde, aký som kedy videl. To čo sa vňom odohralo, človeka chytí za srdce. Viete si predstaviť ocitnúť sa v ich situácii.
Gran Torino (2008)
Majstrovský kúsok od génia. Vau toto som vážne nečakal. Film sa postupne rozbieha a dostáva sa divákovi pod kožu. Na konci filmu príde krásne vyvrcholenie. Odporúčam všetkým. V prvej polovici filmu som nechápal, prečo je film tak vysoko hodnotený, už chápem. Psychologicky skvelo zvládnutý sled udalostí, narážok, nadávok a pod.