Recenzie (1 338)
Spadol z oblakov (2003)
Mám ráda filmy, které nešetří originalitou a přitom mohou zůstávat až do konce zábavné, aniž by zůstalo jen u počátečního nápadu a zbytek byl klasika. Rozmanité postavy i příběh mi udělali velikou radost.
Stella Street (2004)
Smála jsem se a docela dost, jenže zbývajících 75 minut už se na mém obličeji neobjevil ani sebemenší náznak úsměvu... Kdyby to byla krátkometrážní parodie na životy slavných a významných herců, byla by to možná nezávislá pecka, takhle je to hned po úvodním entréé pánů herců snadno zapomenutelná trapárna.
13: hra smrti (2006)
Drsné ale v tom koukatelném smyslu, né jako v případě Grotesque, což byl film který byl jen drsný na úkor koukatelnosti, pokud se tedy nevyžíváte v sadomaso voyerismu. Třináctka je drsná, napínavá i zábavná zároveň, jen ten konec trochu kazí celkový dojem....
Protivný svůdný holky (2008)
Tyhle komedie nemusim, ale tahle byla ještě koukatelná... Pohodovka pro nenáročné.
Modelky na odstrel (2005)
V dvoustovce nejhorších filmů jsou proti tomuhle i koukatelnější kousky a po téhle zkušenosti bych některá označila i za solidní až mistrovská díla.
Narušiteľ (1989)
Ten film jsem žrala i s navijákem, když mi bylo devět deset let, dneska už jsem se u toho jen parkrát usmála a jinak nudila, zestárl, buď film, nebo já...
Ženy v pokušení (2010)
Téma natočené už nejednou v celé světové kinematografii mnohokrát lépe. Nevím proč byl kvůli filmu takový rozruch, když si kolikrát pustím ČT1, dočkám se mnohem zábavnějších a vydařenějších filmů, které jsou rovnou natáčené pro televizi a nikdo je necpe zbytečně do kina, v neděli večer solidní oddychovka před spaním, u které se dá ještě něco dělat, aniž byste o něco zásadního přišli, ale v kině asi vyložené utrpení.
Markýz de Sade (2000)
Viděla jsem až po Quills a mé hodnocení šlo tím pádem rapidně dolů, protože tento Markýz před stejně starým bratříčkem v mnohém zaostává.
Fantóm Paríža (2001)
Krásně natočený příběh, který už narozdíl od stylizace už tak zajímavý není. Pět za vizuální orgie, dvě za scénář.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Pět za první sérii, která mě zaujala svým originálním pojetím a za předtitulkové úvody, jakým bizardním způsobem zas kdo zemřel, ale celkové hodnocení snižují ostatní série, kde už se jen vše zbytečně opakovalo a natahovalo, tudíž mě už zdaleka nebavilo tolik.