Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Hmla (2007)
Tahle mlha je velmi mrazivá a hustá.........Frank Darabont a Thomas Jane za tohle měli dostat Oskara..
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Divoký Django (2012)
Je možný si zamilovat film? Ano je. Tarantino je génius a ví jak na lidi. A navíc tolik ustřelených šulinů a tolikrát se opakující slovo negr, to jsem fakt ještě neviděl.Nemůžu nezmínit i titulní vál filmu, kdy se nám vrátil 2Pac s Jamesem Brownem. Posledních třicet minut filmu je fakt uchvancancující!
Osudový dotyk (2004)
Nádhernej film, při kterým běhá mráz po zádech a kterej nutí člověka se zamyslet nad tím, co by se stalo, kdyby.... Nejraději bych přidal ještě jednu *.
Rivali (2013)
Prostě bomba film o chlapech, nejen pro chlapy. z doby, kdy ještě F1 něco znamenala a káry nebyly žádná elektronika, ale normální závodní auta. Pro mě je to film roku....
Krotitelia duchov (1984)
Film mého dětství, miluju ho!
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Frank Drebin je nejlepší polda všech dob!