Posledné recenzie (32)
Oppenheimer (2023)
Pro mne asi nejslabší Nolanův film...Prostě mne to nevtáhlo do děje jako Interstellar nebo trilogie Batmana. Už i Dunkirk či Tenet bylo slabší... U mne je top 1 Interstellar, kde se fantasticky skloubila hudba s filmem a herci ten film táhli na zlatý stupeň i když tam bylo asi možná moc pláče :-)
Tenet (2020)
Nolan asi usnul na vavřínech, tuctový film s čas. zápletkou, hlavní herec nesedí. Trilogii Batmana nebo Interstellaru se to nemůže rovnat...
Expanze (2015) (seriál)
Nečekal jsem hodně, dostalo se mi moc moc...bez ohledu na levnější efekty. Bez váhání 5*