Obľúbené seriály (9)
Tekvičkoví bratia (1987)
Byl jednou jeden... člověk (1978)
Červený trpaslík (1988)
Vesmírne dobrodružstvá (1986)
Divadlo Raye Bradburyho (1985)
Jak se to dělá (1999)
Planeta života (1993)
Tento devítidílný japonský dokument přitažlivou formou mapuje vývoj života od nejmenších mořských organismů až po člověka a jeho možné osídlení Marsu. V každém díle se autoři zaměřili na řešení konkrétního problému, který se váže k danému tématu a výklad doplňuje i na svou dobu zajímavá počítačová grafika. Za zmínku stojí i skvělý hudební doprovod.
Star Trek: Nová generácia (1987)
Záhada hlavolamu (1969)
Z českých seriálů mám tenhle nejraději. Skvěle vystihuje stínadelskou atmosféru a vůbec dělá výbornou reklamu foglarovkám.
Ovládací panel