Obľúbené filmy (10)
Faunov labyrint (2006)
Film před Váma otevře neskutečné množství fantazie pro "dospělé". Film má skvělé umělecké ambice, super technické provední a nevšední zážitek i s prvky hororu.
Hodiny (2002)
Madisonské mosty (1995)
Núdzový východ (2008)
Neviditeľná (2011)
Naprosto unikátní a silný zážitek. Hlavní představitelka opravdu bravůrně zvládla nelehkou roli dívky, která neměla lehké jak dětství tak dospívání, ve kterém se z ní stává divadelní herečka.
Osobný strážca (1992)
Tenhle fim si pamatuju už z dětství, kdy si ho máma pouštěla a pravidelně u něj brečela. Asi jsem po ní, pokaždé mě taky dokáže rozbrečet. Je to dojemné, romanické a vše umocňuje hlas Whitney Houstoun.
Stretnutie v júli (1978)
Tenhle film vidím pravidelně každý červenec. Daniela Kolářová a Oldřich Kaiser předvádějí pohodovu letní komedii.
Za zatvorenými dverami (2012)
Osudové pláže (1988)
Tento film je moje srdcovka. Nádherný příběh kamarádství na celý život, na který se dokážu podívat i po třicáté. Člověka nutí přemýšlet o tom jaká kamarádství opravdu jsou a co je za ně schopný člověk udělat, jak je schopný za ně bojovat a jak důležité pro člověka jsou.