Obľúbené seriály (1)
Nevinné lži (2013)
viděla jsem jen třetí díl - Druhý dech....nejdřív jsem dala čyři hvězdy,dokázalo to ve mně vyvolat hodně stísněné pocity,ale ten konec,ten konec....takže jen tři______________a viděla jsem i šestý díl - Chromozom....téma jako fík,ztvárnění spousty nevyslovených otázek a plno postřehů,i děti hrály super,vylepšuju hodnocení