Posledné recenzie (220)
X. - Smazáno ze systému (2018)
Zábery na Budapešť hore nohami sú pekné, ale nemajú vo filme žiadny význam. Takže len naťahujú čas. Ďalší zbytočný premárnený čas je vtedy, keď sa pozeráme na čierne zábery, v ktorých ani len netušíme (aspoň ja), čo sa tam deje. Ale inak príbeh a zápletka fajn a keby ho tvorcovia viac rozpracovali (priestor na to bol, viď vyššie), tak by som dal aj najvyššie hodnotenie.
Dark Waters (1993)
To fakt takéto horrory leteli v deväťdesiatkách? Prečo robia film na hodinu a pol z toho, čo sa dá vyrozprávať v päťminútovon kraťase? A potom je to aj pri rýchlosti prehrávania 1,5-2x neuveriteľné rozťahané a nudné. Človek si ohryzie všetky nechty a to je potom podstatne väčší horror ako tento film.
Opičí človek (2024)
Čakal som 3,14čovinu a dostal som ešte väčšiu 3,14čovinu. Nechajte si tie hnusné indické sračky tam na tom preľudnenom poloostrove. Kým doteraz patrila India medzi dve krajiny, kam nechcem nikdy cestovať, tak teraz ma tam už nikdy nikto nedostane. Hnus, špina, bordel, tetované myši. Fuj!!! No a teraz idem do Penny, videl som v letáku zlacnenú ryžu. Kúpim si vrecko a budem doň mlátiť, kým sa zo mňa (a samozrejme aj z mojej rodiny) nestane kunkfu, tejkvondo, karate a ešte neviem aký super bojovník. A samozrejme na koniec sa nezabudnem pomodliť a poďakovať tomu môjmu Bohu, ako perfektne mi pomohol pozabíjať všetkých, ktorých nemám rád. Jedna hviezda za pár podarených zabití a perfektné prevtelenie Romana S. (aka Bíny) do Pitobashiho Tripathyho.
Posledný denníček (4)
Druhá ČSFD projekcia v Bratislave
Po dlhých štyroch rokoch a troch mesiacoch opäť projekcia v našom pohlavnom meste. Hurá! Môj názor na film v komentári.
Tešíme sa opäť o štyri roky a tri mesiace.