Obľúbené seriály (9)
Gangy z Birminghamu (2013)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Mandalorián (2019)
Stranger Things (2016)
Zaklínač (2019)
Walking Dead (2010)
Černobyl (2019)
Temný krystal: Věk vzdoru (2019)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Můžu odvážně říct, že jsem viděl mnoho seriálů nejrůznějších žánrů ale tento kousek se liší od mnoha z nich. Děj je velice dobře propracovaný. Herci a jejich herecké výkony nasazují dílu královskou korunu. Nebyl den kdy jsem nečekal na další epizody. Není to jako u většiny seriálů, tady Vám nesmí uniknout ani jeden z dílů, který je stejně vynikající jako ty ostatní. Postavy jsou velmi inspirující, charakteristické a poutavé, každý filmový fanda si zde najde svůj ''ideál'' svého oblíbence. Mnoho z komentářů, jak se můžete dočíst, dávají najevo, že série se mají postupně zhoršovat a jsou poté zbytečné. Když se zeptáte z mého hlediska která je nejlepší, říkám: 'Všechny'.