Posledné recenzie (95)
Letiště (2006) (seriál)
Není to nic světoborného, prostě další vztahový seriál, kde spí opět každý s každým, ale dalo se na to koukat, někdy se mi na tváři objevil i úsměv. V porovnání s dalšími "perlami" jako VKV nebo Cesty domů je Letiště na pět hvězd..
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Příjemné překvapení... Za Hynka Čermáka pět hvězd.
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
Je to vztahový bordel, na který už mají české seriály asi copyright... Ale pár dílů jsem viděla, když nebylo co dělat... Stejní herci se točí pořád dokola, zápletky jako přes kopírák z jiných seriálů, Krause vůbec nemusím - jak ho někdo může označovat za českého Belmonda??? - ale sem tam pár vtipných momentů. Kdyby ty se vystříhaly, tak jeden díl by měl asi jen pět minut, a to by bylo vhodnější než minut 60, ve kterém se jen ukazuje scénáristická bezradnost...