Posledné recenzie (499)
Okouzlující démon (2023) (seriál)
Mám smíšené pocity. Na jednu stranu (tu romantickou) to bylo naprosto božské (nebo spíš ďábelsky skvělé?). Obě hlavní postavy fungují skvěle, romance i kotel skinshipu (!), krásný vizuál a tak dále. Srdce plesá. No, ale pak je tu zápletka, která postupně prostě nějak... vyšumí a zvětrá. Bylo to dost nevyvážené. A pak ten konec? Hrc, prc a démon je zpět - totální zklamání v tomhle řešení. Průměr 3* - první polovina až 3/4 seriálu super, konec zabitý. 🤷🏻♀️
Perfect Marriage Revenge (2023) (seriál)
Za mě hodně povedená záležitost, herecké výkony na jedničku, plné emocí, zápletka zajímavá s dobrým tempem, bez velké vaty. 🫰🏻
My Happy Marriage (2023)
Anime jsem neviděla, takže dávám nadhodnocené 2 a půl ⭐ (zaokrouhleno nahoru). A nadhodnocené za tu romantiku a hlavní představitele, protože jako neznalec zápletky jsem byla lehce mimo 🤷🏻♀️