Obľúbené seriály (8)
JAG - Vojenská generálna prokuratúra (1995)
Ale jo, není to špatný seriál. To, že je moc nacionální nevadí těm, kdo mají zdravý rozum... Dívám se na to občas a rád.4*
Klinika Grace (2005)
Chirurgy sleduji do dneška a vždycky se těším, co nového "ta Kristýna" vyvede, co Meredith napadne a co "šéf" bude řešit za svízelné situace :) Chirurgové jsou prostě fajn, i když je to předělená kopie POHOTOVOSTi... Bude se vám jistě líbit děj, který se netočí jen kolem hlavních postav a lékařských zákroků, ale také děj o lidech. Vcítíte se do role takřka každého :) Hudba je úžasná, herci kvalitní a akce je opravdu na výborné úrovni. Nevěříte? Pusťte si Chirurgy a uvidíte :) Edit: od páté série hodně jde dolů - navíc 2 hvězdy dolů za plagiát původního seriálu, i když okořeněný dobrými postavami a místy i originálními situacemi ;)
Pacifik (2010)
Kravaťáci (2011)
Zajímavý počin, který zaujme. Nevystudovaný právník, podvodník ve službách zákona? Zvláštní nápad. A není vůbec špatný! Sice některé části jsou spíše o moci, než o jejich práci. Ale rozhodně to stojí za to vidět a sledovat :))
Každý den v akci (1996)
Každý den v akci - to byl seriál jako žádný jiný předtím a žádný ani potom. Byl natočen velmi laskavě. Opravdu z toho seriálu jsem cítil lásku k danému povolání. Nebyl ani moc komerční, ani přeplácaný akcemi. Prostě doslova život poldy naživo. Hodně jsem si tento seriál zamiloval. Bohužel ani přes žádost fanoušků tento seriál nikdy nedošel pokračování :(
Tajemství na dně moří (2010)
Tohle Frantíkům prostě jde ;) Doporučuji!!