Posledné recenzie (2 099)
Late Night with the Devil (2023)
Dastmalchian je dobrej herec ale zde mu podráží nohy postava která není napsaná úplně na něj. Jinak je to brutálně šablonovitý a překvapí to maximálně tim jak málo se toho ve filmu stane, za zmíňku bohužel stojí taky naprosto otřesný triky který vás z tý trošky atmosféry zaručeně vytrhnou.
Deň vďakyvzdania (2023)
Z moře podprůměrnejch slasherů to vytahuje pouze fakt že je znát ruka zkušenějšího režiséra, zejména co se týče zabití a smyslu pro nechutnosti, jenže to na pecku v tomhle případě absolutně nestačí. Postavy jsou maximálně nesympatický, hlavní hrdinka nehezká a nevýrazná a nějak prostě neni komu fandit, odhalení identity zabijáka není nijak překvapivý (je to jako vždy nejzvučnější jméno z obsazení který je ve filmu podezřele málo využito) a závěr mi přišel velice nedotaženej, bez jakýhokoliv vyvrcholení nebo pořádný naháněčky. Taky zamrzelo že scéna s trampolínou byla zničená šíleným střihem.
Sushi girl (2012)
Chce to bejt hrozně cool a jako Tarantino ale má to blíž možná tak ke Troškovi. Slušný herecký obsazení je zde z poloviny vyplácáno na 30-vteřinový cameo (Michael Biehn je ve filmu tak dlouho že se nikdo neobtěžoval ho zde ani uvést v obsazení) a zbytek je odsouzen hrát tam trapný divadýlko plný hroznejch dialogů skoro hodinu a půl než se ten kozatej talíř nasere a odejde.