Obľúbené filmy (10)
Formula 1 (1978)
Po letech jsem opět shlédl tento klenot a musím říct, že ve mne zanechal víc, než několik posledních sezon F1 dohromady. I jsem brečel jak se Purley snažil zachránit Williamsona a ti diletanti kolem nepomohli a auta nezastavila.. Stejně tak Hailwood jak se snažil pomoci Regazzonimu. To byli skuteční hrdinové F1. Spousta zajímavých záběrů a nejen z F1. Například i z LeMans, Indy 500, Modrej plamen a mnoho dalších.
Grand Prix (1966)
Veľký flám (1966)
Moji priatelia (1975)
Útek z Alcatrazu (1979)
Na řvoucích strojích do Monte Carla (1969)
Hvězdné obsazení, krásná auta, krásné dívky. Co víc si přát.
Mzda strachu (1953)
Maverick (1994)
Napříč Paříží (1956)
Jasnejch 5*. Ale to kopání do psů a tu scénu v baru, kde byl Gabin pěkně hnusnej si mohli odpustit. Oni vůbec asi francouzove radi kopou do psů viz. Mzda strachu. Ale jinak film výborný po všech stránkách a i ta malá role de Funese je vlastně 4. největší v celém filmu. A ač Bourvila zase tolik nemusím, zde je výborný o Gabinovi ani nemluvě.