Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Můžu je vidět 100× dokola a i pak se znovu zasměju.
Teória veľkého tresku (2007)
Pro mě aktuálně jeden z nejlepších sitcomů. 4. řada byla slabší
Vtierka Castle (2009)
Ona je policejní detektiv, hezká, sympatická, bez chlapa, se specifickým úsměvem a mimikou rtů. On je spisovatel, trochu cynik housovského stylu, taky sympaťák, kterého má ona na krku, protože on o ní píše. On má dospívající dceru, trochu otravnou (ale ději neškodící) matku a nesnesitelnou exmanželku. A to mi ke spokojenosti stačí, protože mezi to mezi oběma funguje. # Hodnoceno po 5 dílech; a po 3 sériích se můj názor nemění. #"Jmenuje se Burt, umí kouzlit." "Tak to doufejme, že do rána zmizí." # poznámky: 4x21 - díl s Caseym z Chucka # A ani 6. řada neubírá na kvalitě, naopak mě baví originálním pojetím mnohých dílů.
Dr. House (2004)
Po finální epizodě: Značné zklamání z průběhu posledního dílu následoval dobrý pocit z jeho závěru. Takže ano, důstojný konec se povedl. Kromě toho jeden z nejlepších seriálů, bla bla bla... gebiální postava od Hugha Laurieho, bla bla bla... zábava, žertíky, hádanky... Každý případ je jakási „detektivka v lékařském provedení“. V průběhu sezón přibývají postavy a děj se mění tak, aby nevzniklo hluché místo. V poslední řadě je znát, že už není, kam se hnout, natahováním by se kouzlo skvělého seriálu patrně zabilo. Je to jeden z mála seriálů, který si někdy v budoucnu rád pustím celý znovu.
Klinika Grace (2005)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Tohle je úplně jiný kafe. Vymyká se stylu ostatních seriálů - čekej plno sexu, cynismu, životní reality... je to prostě originál, který musíš vidět! David Duchovny je perfektní (dalo by se říct nový typ hrdiny - místy halzj, co si ničí život, a stejně ho musíte mít rádi), v litaratuře by se tomu řeklo „literární typ“ a ani vedlejší postavy se nenechají zahanbit.
Krok za krokom (1991)
Domek z karet (2013)
Po prvním dílu: Tohle mám moc rád – žádný hraní na politickou korektnost, ale hezky nám to servírujou takový, jak to opravdu je, a mluví, tak jak se opravdu mluví. A Spacey si to fakt užívá. Ostatně i na Kate Mara jsem zvědav – když si tu roli sama vyhlídla, tak určitě bude mít co předvést. # Po Homeland a The Newsroom nejlepší ze seriálů posledních dvou let, které ukazují USA takové, jaké opravdu jsou.
Hra o trůny (2011)
Mystérium sexu (2013)
Konečně někdo přišel s něčím novým! Nota bene postaveným na skutečné události. A nejde o to, že je seriál o sexu. Ale o to, že i díky tématu „sex“ je prostor pro nové vtípky. Navíc Lizzy mám rád, je svá a na roli se hodí, Michael jakbysmet. Jeho chladná logika, se kterou vyslovuje své – mnohdy společensky nepatřičné – návrhy a nápady, působí kolikrát absurně vtipně. Úroveň seriálu je nadprůměrná, je nejlepší z letošního podzimu. U každého dílu se dobře bavím.