Posledné recenzie (1 872)
Chudiatko (2023)
Řek si mne o "pět" omotal kolem prstu. Velkým příběhem, který je na své dřeni ošoupaným tristním dramatem, prachem obdařené knihy ze druhé řady knihovny nejedné znuděné paničky. To vše je však povýšeno takovým způsobem, ze kterého se tají dech. Těch 141 minut prolítnete rychleji něž Carlos Sainz zatáčku ve svých nejlepších letech. Artové a přece jdoucí divákovi v ústrety podbízivou chůzi skrz skoro až Zemanovský vizuál, kamerové hrátky, sarkasmus ze kterého by se jeden sesypal a především do morku kostí se vryvající herectví Emmy Stone. " Je to všechno moc zajímavé". "To co se děje". Emoce na desítce.
Fringe (2008) (seriál)
Nedokoukáno. Naivní, mimo realitu. Vědecké, laciné bajky pro diváky věřte/nevěřte. Já nevěřil. Ve srovnání s Akty-X je to takový spíše humorný bráška.
Úsmev (2022)
Nakonec ano. Za "mladou" Baconkou, pár slušných lekaček a vcelku originální hororový námět.