Recenzie (8 219)
Poslední klient (2022)
Chválím scénář. Je to na pomezí 2/3 hvězdy. Neurazilo, ale místama už mi to i tak přišlo dlouhé.
Baghead (2023)
Nápad mi přišel celkem zajímavý. Jen jako horor to moc nefungovalo. Spíš jako fantasy s jumpscarema, který by nefungovali bez onoho “baf” zvuku. Děsivé to nebylo, nápad zajímavý, herecké vykony jsou ok, ale nudil jsem se a to dost. Nebylo to tak zajímavý, ale twist na konci celkem dejme tomu ok, ale jinak film na který za týden zapomenu, že jsem viděl. Už vím proč už skoro nechodím do kina a je mi z té tvorby smutno. Byl jsem filmový nadšenec a teď je ta okurková sezona ne na měsíce ale i na roky… achjo.
Michael (1996)
Road movie vidláckej, kterej se nikam neubíral a “humor” šel mimo mě.
Lights Out (2024)
Nebyl to úplný trash co se týče děje, ale akce byla fakt tragická. Neurazí, nenadchne. Krásné lokace.
Land of Bad (2024)
Po dlouhý době kvalitní zábavné béčko. Skvělá kamera, postavy maji charakter, nádherné lokace, hudba fajn a třešnička, že je to Rko.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Ale jo, místama mě to i trochu bavilo. Jen ten konec už byl takovej už moc dlouhej.
Bod obnovy (2023)
Táhlá nuda.
Nočné kúpanie (2024)
Skvost. 👍🏻
Bionicle: Maska světla (2003)
Chill tupost na odpolední rozpouštění.
V letu (2024)
Koncept fajn, krásný lokace ale scénář prázdný a pokusy o vtip trapné. Classic netflix vypínačka.