Posledné recenzie (8 218)
Baghead (2023)
Nápad mi přišel celkem zajímavý. Jen jako horor to moc nefungovalo. Spíš jako fantasy s jumpscarema, který by nefungovali bez onoho “baf” zvuku. Děsivé to nebylo, nápad zajímavý, herecké vykony jsou ok, ale nudil jsem se a to dost. Nebylo to tak zajímavý, ale twist na konci celkem dejme tomu ok, ale jinak film na který za týden zapomenu, že jsem viděl. Už vím proč už skoro nechodím do kina a je mi z té tvorby smutno. Byl jsem filmový nadšenec a teď je ta okurková sezona ne na měsíce ale i na roky… achjo.
Michael (1996)
Road movie vidláckej, kterej se nikam neubíral a “humor” šel mimo mě.
Lights Out (2024)
Nebyl to úplný trash co se týče děje, ale akce byla fakt tragická. Neurazí, nenadchne. Krásné lokace.
Posledný denníček (58)
ZPLOZENEC DRAČÍ
Můj další brakový počin o nasraným cápkovi, kterýho vychová drak. Enjoy.