Posledné recenzie (407)
Monstrum (2017) (TV film)
Zdařilý film, který bych si dovedl představit sledovat i v kině. Má jasný záměr a cíl, tah na branku, ale není triviální. Herecké výkony jsou spolehlivé a přesvědčivé, nepřehání se melodrama. Film je přímočarý jako hlavní hrdina, který se za všech okolností snaží nahlížet na život věcně a bez sentimentu. Těší mě, že jsem zase jednou viděl Jana Novotného v zajímavé roli, protože jeho styl a charisma jsou mi blízké.
Undine (2020)
Spoiler: Zajímalo by mě, jestli by směla zůstat, kdyby do telefonu nelhala? Možná, kdyby k tomu včas vyřešila svůj problémek s Johannesem... Po Fénixu můj druhý Petzold a opět mě vtáhl, i když trochu méně silně. Na druhou stranu jsem si film pustil prakticky celý ihned znovu a nemůžu ho dostat z hlavy, takže to musí být 5* A teda nechápu, jak může Beer být tak mladá, když působí docela staře (nic ve zlém).
Je ne suis pas un homme facile (2018)
Dávám sice tři hvězdy, ale jsou to spokojené pěkné tři. Docela inteligentní film to je, ačkoli žádná velká řachanda, navíc je asi každému hned jasné, o co jde. Nicméně umí překvapit, například koncem.