Recenzie (90)
Pontypool (2008)
Neskutečně příšerná kravina s ještě víc příšernýma nesympatickýma hercema hlavně ten v tom klobouku!!!! Bože jak já nesnáším kovboje......
Invalid (2023)
Jeden z největších odpadů v dějinách československé kinematografie.
Barbar (2022)
Pokud se nad tímto filmem rozplývají ti největší znalci horrorů zde na Csfd, znamená to jediné : horrorový žánr je mrtev.......
Vyšehrad: Fylm (2022)
Dnes jsem byl přinucen sledovat tento film. Myslím že každý kdo se podílel na tomto snímku by měl dostat poukaz na psychiatrické vyšetření neboť nemůže být v pořádku a jejich pohyb mezi ostatními spoluobčany by měl být zakázán. Jedná se o největší odpad v dějinách české kinematografie a tento film by neměl být nikde šířen. A představitel hlavní role by též neměl nikde veřejně vystupovat.
Predátor: Korisť (2022)
Absolutně boží a po legendární jedničce snad druhý nejlepší film s Predátorem.
Amityville Exorcism (2017)
Jeden z největších odpadů v dějinách lidstva!!!!
Bad Boys navždy (2020)
Netřeba slov.....Tohle se prostě povedlo.
Pod povrchom (2013)
Jak může někdo zcela při smyslech natočit takovýto odpádeček??
Khew ar-khard (2010)
Dvě hvězdy za hady jinak naprosto připitomnělej film
Leví kráľ (2019)
Z toho českého dabingu a přezpívaných písniček do češtiny bych blil !!!