Obľúbené filmy (10)
Hodiny (2002)
Nehanební bastardi (2009)
Titanic (1997)
Drive (2011)
Letos film, který nejvýrazněji předčil má očekávání - naprosto jsem změnil názor především na Goslinga. Jen tak dál. Velmi vydařené !
Niť z prízrakov (2017)
Vlk z Wall Street (2013)
Midsommar (2019)
Potomkovia ľudí (2006)
Moje učitelka chobotnice (2020)
Vtedy na Západe (1968)
Pro mě stále jeden z nejlepších filmů všech dob a to i přesto, že nejsem zrovna zarytým příznivcem westernů jako mnozí, zde vysoko hodnotící...Dokonalá režie, úžasný příběh z překrásného prostředí, dokonalé herecká výkony, božská Claudia a geniální Ennio Morricone...co víc chcete ?