Recenzie (2 752)
Valiant (2019)
O zázračné první sezoně Golden Knights. Westpoinťácká mentalita, tým plný odpadlíků, semknutí se v tragédii a #vegasstrong, cesta až do finále play off. Pěkná práce, jen v rámci sport dokumentů má teď trošku smůlu vyjít na ocase za Last Dance :)
Hamilton (2020) (divadelný záznam)
Domácí TV zdaleka není živá Broadway. Ale taky vás nevyjde $300 za vstupný :) Takže je klika, že to tady ten fenomenální pop-dějepisný muzikál dotáhnul i na profi záznam do pokojů - nebývá to zvykem. Groff jako ublížený Jiří III. nemá chybu. Happy 4th! 🇺🇸
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Vida, ostudně kýčově sračková euro-show přeci k něčemu dobrá. Pěkná oddychovka, roztomilý Island.
Mladosť v ťahu (2003)
Malá 2000s kultovka mnou poprvé úplně prošuměla, ale vidím, že teď po letech (sám mám po třicítce) funguje o hvězdu líp. Nápad má co do sebe, nechybí pár fakt vtipných momentů a trojice Wilson-Ferrell-Vaughn valí prostě charisma.
Horšie to už nebude (2006)
Jedna z mých oblíbených dojímaček už nemá takový dopad jako tenkrát, ale pořád je moc pěkná k oprášení. Zpětně říkám, Ferrell se mohl chytit víc decentních komedií...
Pirát (1958)
Pirát jako playboy a zachránce v bitvě o New Orleans - pochopitelně zkreslená a notně slazená verze událostí v závěru války let 1812-15 (Gentský mír byl uzavřen 18 dní před). Faktická přesnost a fokus jinde mě netrápí, je to dobrodružňák, ale bral bych větší spád a nabitější obsah, zkrátit o dobrou půl hodinu. Hlavním hrdinou není generál Jackson (umrlčí Heston), nýbrž legendární desperát Jean Lafitte (kolotočářský Yul). Tak průměr. ♪♫
Kráska z Nového Orleánsu (1941)
Prchavá milostná taškařice z prostředí smetánky, kde město New Orleans (a tedy ani jeho skvělá atmosféra) prakticky nehraje roli. Celkem hloupý a nebavilo, za mě slabý dojem.
Ti, kdo mění svět (2018)
“Pravda o výživě” silný tvrzení, ale ano, dobrý pop-dokument k optimalizaci stravování. A v rámci maso-je-Satan tažení o kus méně na facku než What The Health.
Kráľ Staten Islandu (2020)
Nedejte se zmást nálepkou komedie, to by vás i mohlo odradit v depkoidní první polovině. Jak bylo řečeno, 75% autobiografie Pete Davidson, zbývajících 25 klasicky fajn Apatow - ve výsledku civilní, povznášející a za srdce beroucí story o smrti v rodině a tápání, jejíž release přijde vhod teď v neobvykle heavy půlce letošního roku. Body za casting, neokoukaný charisma v hlavní roli, plusový Bill Burr i další vedlejšky.
Bratrstvo pěti (2020)
Jak mi nesedl KkKlansman, tak tady všechna čest, doslova jsem se neodpoutal do půl třetí v noci. Je to vizuálně impozantní, na cool odkazy, překvápka a perný scénky nabušená, nekompromisní a velmi osobitá black experience pocta obětem války ve Vietnamu. V podstatě podobná terapie a účtování jako před pár lety Burnsova dokumentární série (x). BLM agitka, tak jistě, ale perfekt provedená. Kdo má kontext, nadhled, nějak nadíváno a není zabedněný hovado, ten to "afro-američanství" ustojí a Da 5 Bloods náležitě ocení. Jinak herecky slušná Delroy Lindo show.