Posledné recenzie (196)
Yellowstone (2018) (seriál)
Yellowstone má opravdu pár světlých chvil a tak jsem lehce nadcenil. Jinak je to vata, vata, vata, do toho se mračí Costnerův táta. Kdybych měl takové ratolesti, také bych zatínal zuby a pěsti. Zjeví se i vtipní momentové, vzpomínám na Indiánku na vozíku, to fakt bylo čisté nekalkulované nápadité neštěstí a dokonce i vrchol scénáristické invence. Upřímně jsem se smál a zároveň děsil, co si vymyslíte na mě dál. Ty zvěsti o skvělém zážitku jsou bohužel drby, seriál umí být nejen nudný, ale i blbý. Sheridaně, úplně tě chápu, sedíš za psacím stolem a cucáš si to z palce, vždyť každý si vydělává jak umí na kus žvance. Měl jsem tě kdysi za holyúdského banditu, co před kvantitou velebí kvalitu. Z toho, jak jsem se mýlil možná plyne, že jsi zase jen další dolarový břídil. Kdybys místo nekonečné cowboy dollar onan sweet limonády zplodil pouze jeden film, do smrti bych tě velebil.
Limbo (2023)
Tohle táhlé smutné dráma, podaruju maximálně hvězdičkama dvěma.
Nech svět světem (2023)
Připomínalo mi to hezký český soudobý umělecký film a ten já zrovna nemusím. Rámování záběrů, tempo, dialogy a podobně, a taky to bylo o hovně.