Recenzie (338)
Nadaný žiak (1998)
Škoda. Myslím, že ten potenciál byl větší. Ian McKellen je samozřejmě bezchybný, ale zbytek spíše průměrný. Především atmosféra a vykreslení vztahu/psychologie postav neexistuje. A ten uhlazený, pocukrovaný závěr? Díky nechci. 5/10
Taká zvláštna rodinka (2001)
Styl humoru na mě nefunguje a ani sympatické tváře to nezachrání. Wes asi není tvůrce pro mne. 3/10
Thelma (2017)
Krásný, nablýskaný obal, jeho otevření protahujete, a po jeho rozbalení zjistíte, že je prázdný. 4/10
John Wick 2 (2017)
Splněná očekávání. Luxusní vymazlená akční jízda. Souboje krásně přehledné, výborné rozšíření univerza a plno parádních detailů. Od začátku do konce jsem měl na tváři blažený výraz. 8/10
John Wick (2014)
Hodně stylové, divoké. S chutí natočená žánrovka. A Keanu si to musel celé užívat, je naprosto skvělý a věřil jsem mu každý šrám a modřinu. 8/10
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
Musel jsem si to nejdříve celé utřídit a bohužel stále převládá zklamání. Jsem velký fanoušek HP, ale tohle se bohužel nepovedlo. Druhý díl zvířat je rozcvička před dalším pokračováním. To bych až tak nevyčítal, ale ten střih...spousta scén na sebe nenavazuje, mnoho jich působí až moc chaoticky. Chybí tomu přehlednost. Filmařsky je to až moc rutina. Chování některých postav je pro mě dost nepochopitelné, zkrátka jen aby mohl přijít zvrat. O dírách v ději a popírání celého předešlého příběhu o HP asi ani raději nebudu mluvit. Pro mě je to strašně těžké hodnocení. Stále se na další pokračování těším, stále věřím, že Rowlingová to má promyšlené a tahle průměrná dvojka, která posloužila na rozestavení figurek na šachovnici bude jen výjimka a další díly přinesou tu pravou osudovost, kterou na HP filmech miluji. 5/10 (Kino)
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Veliká spokojenost. Na HP jsem vyrůstal a další rozšíření příběhu jsem nepotřeboval, ale Fantastická zvířata se trefila do černého. Vrátil jsem se tak o 10 let zpátky a vychutnával si znovu kouzelný film s kouzelnou atmosférou. Funguje tu vše na jedničku - fajn příběh, zajímavé postavy a super prostředí. Tady J. K. Rowling opravdu zadělala na novou sérii, kterou bych mohl hltat stejně jako slavného Pottera. Velmi milé překvapení a skvělý návrat do kouzelnického světa! PS: Být uvnitř v kufru bylo dokonalé! 8/10 (Kino)
Hledám přítele pro konec světa (2012)
První půlka vypadala nadějně. Pěkně to odsýpalo, některé vtipy měli šmrnc, zkrátka taková příjemná podívaná, ale od poloviny filmu se nám to zaseklo a začala bolet hlava od toho všeho cukříku. 5/10
Posledný vlak (2006)
Snímek spoléhá až moc na sílu tématu a to bohužel nestačí. 4/10
Stratené mesto Z (2016)
Od první minuty ospalé a utahané. Ani jednou se ten film pořádně nerozběhne. Chybí nějaké větší napětí. Vložit do snímku více energie a zkrátit stopáž, tak bych šel s hodnocením o několik procent výše. 5/10