Recenzie (338)
Volejte Saulovi - Série 4 (2018) (séria)
A je to tu. Saul je tady. A povím vám tedy, že tohle si zaslouží jen a jen další slova pochvaly. Finální scéna to byla naprostá lahůdka. Zkrátka a dobře co jsem vychvaloval předešlé série, tak zde můžu též. Všechny dějové linky okolo nejsou jen nastavovanou kaší, ale nádherně sekundují hlavnímu příběhu. Nemůžu jinak než smeknout. 9,5/10
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (séria)
Další velká ponurá podívaná. Tentokrát vše více osobní. Jen škoda zbytečné vsuvky vztahového dramatu. Jinak není moc co vytknout. Vtáhlo mě to a netrpělivě vyhlížím další série. 9/10
Taxikár (1976)
Táhlé a pomalé tempo s výbornou atmosférou. Depresivní, přesná režie a žádné tlačení na pilu. Geniální De Niro, který sám dokáže udržet moji pozornost i v hluchých místech snímku. A závěrečné rozuzlení je silný zážitek."You talking to me?" 8/10
Umbrella Academy - Série 1 (2019) (séria)
Velmi příjemná podívaná. Strašně mi sedl suchý humor, soundtrack, který je dělaný přímo pro moji osobu. Akce též na solidní úrovni. Největší pochvalu zaslouží postavy a chemie mezi nimi. Jen strašná škoda občasných scenáristických berliček a mírné předvídatelnosti. Každopádně jsem rád za trochu jiný přístup k superhrdinům. 7/10
Barry - Série 2 (2019) (séria)
Už první série stála za to. Ale druhá řada vše posunula kvalitou výše. Takhle excelentní a vypiplaný mix drama a komedie jsem dlouho neviděl. Celé je to originální a příběh plyne absolutně bez nějakého zakopnutí. Herecké výkony jsou též famózní a na všech je vidět, jak si to hraní užívají. PS: Díl číslo pět? Absolutní, kulervoucí, ujetá jízda. 9/10
Dumbo (2019)
Celé je to bez nápadu, energie a humor též chybí. Dumbo je dán do pozadí a celý příběh se točí kolem šablonovitých postav. Tohle prostě nemůže bavit velké, ani malé. 5/10
Narušenie (1999)
Čekal jsem a čekal. Bohužel se nedočkal. Tohle je prostě takový deník, který někdo předčítá (hraje), ale žádné emoce to ve vás nenakopne. Strašně sterilní. Nebýt Angeliny, tak je to ještě horší. 5/10
Tiché doteky (2019)
Technicky velmi vydařené a stylově zvládnuté drama. Bohužel těch děr ve scénáři je až moc. Ona ta "nedoslovnost" není ani tak hlavní problém, ba naopak. Ale jako celek to moc nefunguje a působí to až moc rozsypaně. 6/10
Náš vodca (2008)
Závěr je skvěle dramaticky zvládnutý. Ale bohužel zbytek filmu je až moc uspěchaný a od začátku jasně předvídatelný. Více se věnovat postavám snímku a trochu více prozkoumat jejich charaktery by pomohlo a posunulo Vlnu v hodnocení výše. 6/10
Piadinôžka (2018)
Příště bych poprosil o něco méně poselství a zapracovat raději na nápaditosti a humoru. Takhle je to chvílemi až moc tuctové. Typický průměrný animák, který potěší především ty nejmenší. 5/10