Posledné recenzie (349)
Vraždící krocan (2009)
Tohle je asi první blbý film, který byl vlastně sranda a i když to vypadá hrozně, tak nápady film jen srší a odkazy na všemožné filmy taky. Pobavilo, ale samozřejmě, rumové kino Balt tomu dodalo větší kouzlo.
Antracit (2024) (seriál)
Mysteriózní patlanice z francouzské díry někde v horách, kde je všechno propojené, vše souvisí se vším a každá scéna vybalí pokaždé větší kalibr wtf momentů, aby na konci autoři vše dovysvětlovali a spojovali všechny wtf momenty nesmyslnými nitkami. Jako by mi to něco připomínalo, že by Harlana Zpatlámvšechnosevším Cobena?
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Sice lepší než původní film, ale že by to u mě vyvolalo touhu se dozvědět víc a chtěl si pustit hned další tuhle nálož naivního světa, který se tváří hrozně vykalkulovaně, to fakt ne. Akce aspoň už není nepřehledná, to je jediná plusová věc, jinak dost nudné a scény, které mají strhnout, jednoduše nefungují.