Recenzie (139)
Maestro (2023)
To byla taková nuda, že jsem to vypla v půlce.
Zabiják bolesti (2023) (seriál)
Úplný konec byl dost zbytečný.
Cudzinka - A Practical Guide for Time-Travelers (2023) (epizóda)
Wow. Ten se povedl. Je tam všechno. A potěšení žen se přesunula erotika na mladší pár :-D
Krajina ve stínu (2020)
Historii příbuzných rodin z Tuště jsem mapovala a zabývám se Vitorazskem pořád. Je to slzavé údolí. Doplnila bych do zajímavostí, že ač bylo tento kout Vitorazska několik set let součástí "Rakouska", tak předtím to bylo součástí českého království. Ten kout světa byla bída s nouzí. Dokonce jedna ves se jmenuje Trpnouze. A přesto se tam staly takové neskutečné tragédie. Film je silný. Brečela jsem od začátku do konce. Já tam viděla ty Korbely, Kropíka, Vlčkovou, Maxu, Bendu, ...
Ty, já a ona - Kým jsme… a kým ne (2019) (epizóda)
A ja se ptám, proč nemůže bejt konečně jasno.
Hranice lásky (2022)
Banální, předvídatelné, dialogy skřípou... vyloženě se mi tam nehodili ani Čermák, ani Hofman a to jsou mí oblíbení herci. Video mobilem mi způsobovalo závrať. Ježišimarja proč tohle v roce 2022 a proč takhle? A co ten konec?
Hollywood (2020) (seriál)
Ja to nedokoukam, to se nedá. U dílu Skok to vypínám, muchlám a zahazuju. Tohle není Hollywood.
Dobrý doktor - Quarantine (2018) (epizóda)
Proč chodí darce kostní dřeně přes Emergency, to nechápu :-D
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Ani po dvaceti letech to buď nechápu, nebo se to nepovedlo.
Přebíhání (2021)
Umřela jsem v 15. minutě...