Recenzie (567)
Fallout (2024) (seriál)
Hry jsem nehrál, ale seriál je má nová závislost. Skvělá práce Amazonu. 9/10
Out of Darkness (2022)
Krásně nasnímaný velmi solidní survival, scény v lese skvěle napínavé a v závěru se dostaví i morální přesah. Jelikož se jedná o debut a někteří místní "recenzenti" jsou svým hodnocením úplně mimo, nelze jinak než jít s hodnocením výš. 7/10
Sestra Smrt (2023)
Závěr sice potěšil, jinak se to, ale hrozně táhne a až na snové sekvence se vlastně nic moc neděje. Od Paco Plazy (stále) očekávám lepší zářezy, ale začínám si myslet, že REC byl vrchol. 4/10
Těla - Jste mrtvý muž (2023) (epizóda)
Parádně rozehráno ...
Temná Sklizeň (2023)
Hezky vypadající, ale hloupé "ee"
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Mike Flanagan se s Netflixem loučí ve velkém stylu a představuje současné generaci dílo Edgara Allana Poea. Není to sice dokonalé obzvlášť rozjezd, ale s přibývající díly je to lepší a lepší a hlavně parádně uzavřené. Carla Gugino dokazuje, že je skvělá herečka a sekundují ji i ostatní. Skvělá záležitost. 8/10
Naprostý zabiják (2023)
"Nápad jistě dobrý, výsledky nebyly dobré"
Ahsoka - Časť ôsma: Jedijka, čarodejnica a vojvodca (2023) (epizóda)
Čekal jsem od finále více? Ano, čekal. Nakonec ovšem převládá spokojenost a hlavně natěšenost na pokračování. A k poslednímu dílu: nemůžu si pomoci, ale pohyby Rosario Dawson s meči, jsou prostě takové pomalé, ale to je asi můj problém.
Ještěr (2023)
Parádně obsazená, solidně napsaná, ale zdlouhavá a utahaná detektivka. 6/10
Nikto ťa nezachráni (2023)
A já to chtěl ještě 10 minut před koncem, tak hrozně pochválit ... ale pak přišla jakási katarze hlavní postavy, no a ten závěr ... Každopádně Kaitlyn Dever je hrozně fajn, ufoni jsou solidní, film má spád a nenudí jen kdyby tu nebyl ten zvlášťní závěr co pokazil mi dojem. 6/10 P.S. Dlouho jsem neviděl, takhle ukecanej film, sotva jsem stíhal číst titulky ;)