Obľúbené filmy (10)
Osobný strážca (1992)
Ja ho milujem. Nechápem, že tu má tak málo percent.
Tanec s vlkmi (1990)
Tento film sa mi páčil hlavne vďaka Kevinovi a tiež vďala príbehu, ktorý je srdcervúci.
3 dni na zabitie (2014)
Akčný film o neohrozenom tatínkovi, ktorý sa chystá do dôchodku, ale je stále dobrý v eliminovaní nepriateľov. Pripomína nám aj Osobného strážcu, pretože minimálne jedna scéna, je totálnym odkazom na film. Takého odvážneho a dobrého otca chce mať každá dcérka.
Vodný svet (1995)
Dobrodružný film, v ktorom si užijeme Kevina Costnera v hlavnej úlohe obojživelníka, ktorý nemá záujem o pevninu, pretože má žiabre a dokáže dýchať pod vodou. Objaví svet pod vodou, ktorý zanikol pred stáročiami. Pevnina však možno stále niekde existuje....
Nebezpečný spojenec (2016)
Niekoľkokrát videný film. Páčila sa mi hudba, vytvárala napätie. Videli sme Kevina v novej polohe zápornej postavy a moc mu to seklo.
Dokonalý svet (1993)
Taký chlapsky film. Hlavná postava dosť psychouš. Ale záver má veľmi smutný. Malý chlapec hral super a strašne mi zovrelo srdce ako kričal "Butchi, Butchi...!
Bez východiska (1987)
Zak mňa určite viac potešil Kevin Costner ako Sean Young.
Strom snov (1994)
V tento magický dátum som si pozrela tento film o anjeloch.
Krajina strelcov (2003)
Babička (1971)
Myslím, že obidve verzie aj táto aj čiernobiela, sú skvelé a vždy si ich rada pozriem, akurát že viem, že budem plakať od začiatku do konca.