Recenzie (794)
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Normálne množstvo hnevu (2022) (epizóda)
Fascinující sebestředná sračka od nás pro nás. Skupinová projekce posedlých hollywoodských 'scenáristek', kvalitní jak vtipy Amy Schumer, vtipné leda omylem. Neexistující charaktery (natož jejich vývoj), nicméně tenhle shit nemá ani příběh, dno MSheU.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
To tap into the power of the dark side was to indulge in raw emotions such as passion, anger, and hatred. The dark side was greed, the fear of change, and the inability to let go. Disney zkrachuje a Abrams pujde do pekla.
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
V amaterske snaze veci vylepsit se ve velkem ruinuji charaktery i jejich motivace, pulka veci nedava smysl, pulka je podivne uspechana. Na zaklade ceho kurva netflix vybira scenaristy? Od pulky sezony takova shitshow, ze je proti tomu polsky witcher masterpiece.
1917 (2019)
1917 aneb jak forma dvě hodiny táhne bahnem polodementní příběh plný nelogičností do předvídatelného finále.
Nočné mory z temnôt (2019)
Ve chvíli, kdy je nejlepší částí filmu to, že hraje Donovan, je něco špatně.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Film za 80%, sequel za 20.
Welcome to Leith (2015)
85 minut o tom, jak se nic nestalo
Zaklínač (2019) (seriál)
s01 Prazvláštní adaptace, která se odklání od knih především z hlediska postav (což přináší občasné nelogičnosti), ale děj i povídkový charakter poměrně věrně kopíruje. Až na černochy (poameričtění pochopím, ale kdykoliv vidím čerou dryádu, tak umírám smíchy) a zmatek v časové posloupnosti je to bezva (prostříhávat v rámci epizody tři příběhy, co se dějí úplně jindy je dost debilní nápad), plusové body za Cavilla a za to, že i přes změny je to pořád Zaklínač. s02 meh
To (2017)
Goonies podle prumerne Kingovy predlohy, ale horor to teda rozhodne neni.
Spider-Man: Ďaleko od domova (2019)
Nejslabsi cast filmu je opet to, ze MJ neni zrzka