Recenzie (3 865)
Irské přání (2024)
Na romantiku a Lindsey Lohan se asi vždycky nechám nalákat. I když to rozhodně není záruka kvality. A tahle romantika je sice celkem koukatelná, ale taky dost rozpačitá, místy vyloženě k pousmání. Z prostředí se toho taky dalo vystříkat mnohem víc, než jeden kýčovitý záběr za druhým bez pořádné atmosféry. A Jane Seymour tam byla úplně zbytečně navíc.
Elementy (2023)
Moje téměř pětiletá dcera ten film naprosto miluje. Takže jsem ho viděla už aspoň... no... pocitově milionkrát. A je vážně fajn. Vizuálně nádherný, příběhově předvídatelný, ale fajn.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Spona na topánke (1992) (epizóda)
Nástrahy zubařského křesla nepatří k mým oblíbeným dílům. Nějak se do něj nemůžu nikdy pořádně ponořit. Každopádně je tu k vidění mladý ušatý Christopher Eccleston.
Bažina - Epizoda 3 (2019) (epizóda)
Přijel otec/ tchán trochu rozvířit vody. A vody čeří i další postavy. Ale nalijme si čistého vína, dějový posun cca tři kroky doleva. Nechci říct, že je to špatné, člověka rozhodně zajímá, o co tam jde, ale tempo je vážně pomalé. A to někdo ocení víc, někdo míň. 3,5* Btw: Piotr je fakt nesympatická postava.
Bažina - Epizoda 2 (2019) (epizóda)
Táhne se to pomalu dál jako žvejka. Mrtvol je tam přehršel.
Bažina - Epizoda 1 (2019) (epizóda)
Neurazí, nenadchne. Nicméně to člověku nedává pocit, že by to měl po prvním díle vzdát a kouknout po něčem lepším. Uvidíme.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Smrť v oblakoch (1992) (epizóda)
Hercule má v tomto díle moc sympatickou společnici. Pro někoho možná moc přitažené za vlasy.
Čínska štvrť (1974)
Zase jeden z filmů, který nejsem schopna (podle skvělého hodnocení) docenit. Nevtáhlo mě to, atmosféra šla mimo mě. Jack Nicolson byl ve své roli skvělý, o tom žádná a z konce je mi na zvracení, tam jsem konečně naplno cítila emoce. Ale to mi fakt nestačilo.
Bod obnovy (2023)
Žišmarjá, přes všechny výtky, které k tomu mám jsem strašně ráda, že vedle toho, co u nás vzniká jako na běžícím pásu, se dokáže objevit taky TOTO! Za všechny vypíchnu to, že tomu chyběl spád. 3,5*
Městečko Fortitude - Epizoda 2 (2015) (epizóda)
Vůbec nepobírám, co se tam vlastně děje. Aspoň, že se tam objevil sympaťák Stanley Tucci. Jeho postava mi jako jedna z mála přijde duševně v pořádku.