Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Terminátor (1984)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Spoustou nezapomenutelných hlášek. Tahle role byla pro Polívku - jak stvořená :)) Celý film tahne Bolek Polivka a Donutil co by právník mu zdatně sekunduje. Je to jedna z nejvtipnějšich českých komedii ..
Matrix (1999)
Je to jeden z nejlepších Sci-fi co znám s Co se týče scénaře nemám výtek (super) po vizuální stránce, trikové stránce je to excelentně propracováno. Triky, po kterých má člověk bradu až po zem Vyhýbání kulkám, zpomalení některých peprných scén....Jedinečný film A navíc jako první fil o virtuální realitě,(takže neměli co kde a jak obšlehávat =) Pět…..hvězdiček mluví samo za sebe