Recenzie (659)
A-Team: Posledná misia (2010)
Dobrá pohádka, na odreagování.
Bedári (2012)
Pěkné. Jen možná trochu dlouhé.
Gauneri (1992)
Typický Tarantino. Perfektní.
Divoký Django (2012)
D-J-A-N-G-O. D is silent! Výborné.
RRRrrrr !!! (2004)
Až tak mě to nezaujalo.
Mechanik zabijak (2011)
Průměr.
Atlas mrakov (2012)
Zajímavě zpracované, hlavně masky. Sice je stopáž téměř 3 hodiny a přesto nenudilo.
96 hodín: Odplata (2012)
O proti prvnímu dílu nic extra.
Zem bez zákona (2012)
Skvělé, bavilo.
Bournov odkaz (2012)
Kvalitou na předchozí trilogii nedosahuje, ale i tak je to nadprůměrný akčňák.