Obľúbené seriály (10)
Kravaťáci (2011)
Bye Jessica.. viděný 10. díl 6. řady při TV premiéře.
Narcos (2015)
Po shlédnutí druhé série mohu říci, že mě ještě nikdy tak seriál v průběhu sledování nepřekvapoval a nepřesvědčoval o tom, že je bez jediné chyby! Naprostá pecka, která stojí za shlédnutí!
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Silné období seriálů. ____ Freshmén ____
Walker, texaský ranger (1993)
Nasrat csfd, seriál mého dětství společně se Stargate SG-1, Beyblade atd... Chuck Norris je, byl a bude vždycky král akčního béčka! ____ nezapomenu nikdy!!! ____
Věřte nevěřte (1997)
Tohle už nikdy nikdo nenatočí, ani předtím nikdy nenatočil. Seriál s nejmysterióznější atmosférou. ____ Nejlepší hláška: Tenhle vlak nejede nikam. ____
Perníkový tatko (2008)
Pamatuji, jak jsem čekal, až vyjde poslední díl v Americe. Nostalgie, kultovka, paráda!!!
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Fantastickej serial, Dne 20.3. 2022 dokoukane finále! Velká jízda a paráda, díky! :)
Hviezdna brána (1997)
!TOP 1!____ http://gateverse.cz ____ "V bitvě druhou šanci nedostaneš." ____ "Sci-fi je metaforou samotného bytí. Umožňuje nám vyprávět příběhy o lidech. Isaac Asimov kdysi řekl: "Sci-fi příběhy mohou všem kritikům a filosofům dneška připadat stále stejně triviální. Ale jádro Sci-fi, jeho podstata se nám jednou stane spásou. Pokud budeme spaseni." - Stargate - 200th" ____ Slov je mnoho, ale pravda je pouze jedna.(Převor) ____ Kinsey trvá na tom, že Bůh bude chránit Ameriku a Goa'uldi nepředstavuji nebezpečí pro USA. ____
Zákon gangu (2008)
Tohle je moje hodnocení mimo názoru na motorkářské gangy a vše s tím spojené. 1. sezóna - 75%.. poznávání klubu, postav, hlavního hrdiny, vlastních zákonů. 2. sezóna - 80%.. První navštívenky věznice. 3. sezóna - 85%.. Jedna velká akce Belfast. 4. sezóna - 90%... Nový šerif, nový prezident, gradující seriál a konečně mě to začalo bavit. 5. sezóna - 90%.. 6. sezóna - 100%... Neskutečný nářez, každý díl, velké zvraty, slušná akce, jediným rušivým elementem byl Nero, ten mě prostě "sere" už od začátku, co se objevil. Jinak seriál nabírá slušné obrátky a bavil mě každým dílem více a více. Uvidíme, co přinese sedmá řada. Každopádně od chvíle, kdy Clay skončil mrtvý, měl seriál prostě spád jako prase. Pochvala. :) 7. sezóna a závěr... 1. díl, probodnutá asijská kebule Jackím, 2. díl Jackího probouzí sekačka, na konec dílu song Till Its Gone od Yelawolfa. 3. díl- Jax vykuchá na konci dílu týpka. 4. díl - mrtvá blondýna. Od pátého dílu už je to jízda až do konce, to se prostě musí vidět. 10. díl - Abel vyzradí Jaxovi tajemství.