Posledné recenzie (17)
Quod erat demonstrandum (2013)
Dle režiséra velmi pozvolna vyprávěný snímek, jehož tempo (překvapivě) vidím jako snad největší výhodu. V černobílém ladění a pozvolna stupňovanými dialogy nejvíce vynikne tíživá atmosféra doby. Snad rozumím, co chtěl závěrem tvůrce říci, přesto si myslím, že nadstavba ve stylu "Životů těch druhých" by filmu slušela mnohem více. Přinejmenším by mu pomohla se zviditelnit pro zbytek světa. Takhle film zapadne, což je škoda. 70% [MFFKV 7.7.2014]
Takí sme boli (1973)
Krásně natočené, výborně zahrané. Moc mě bavilo sledovat prolínání osudu hlavních hrdinů. Nejen, že jsem si z filmu mohl odnést dobrý pocit, ale i několik myšlenek k zamyšlení, jak z politické, tak osobní roviny příběhu. 80% [MFFKV 7.7.2014]
Hvězda kriminálu (2013)
Sám Mackenzie na promítání říkal, že naproti jeho dřívější tvorbě je Starred Up striktně bez hlubších myšlenek a snaží se o maximální syrovost a realitu. A jako takový film beru. Jako vizuální orgie, které strhnou drsným prostředím a uvěřitelnými herci. Nad ničím nepřemýšlet a nechat se unášet vlnou nadávek a tělesna. Ano, je to nadsazené a mnohdy vedené do extrému, ale oproti hloubavým snímků Karlovarského festivalu, působí film jak energiťák. A přesně to jsem potřeboval, nakopnout. 85% [MFFKV 6.7.2014]