Posledné recenzie (1 020)
Damaged (2024)
Oceňuji, že to není úplná produkční marnost (uvěřitelný skotský nádech, poctivě vyobrazená místa činu s patřičnou syrovostí, nějaký ten noční déšť, což není - ač se to nemusí zdát - vůbec levný špás), ale tempo je hrozně ospalé, pokusy o akčnější vložky vyloženě směšné a herci nevyužití. Určitý prvek překvapení se Damaged upřít nedá, včetně snahy o méně tradiční závěr, ale aby opravdu zafungoval, muselo by to mezi postavami mnohem lépe štymovat.
Sleeping Dogs (2024)
Tempem nepříliš vzrušující, ale scenáristicky hrozně šikovná hra s nespolehlivým vypravěčem. Z hlediska diváckého zážitku objektivně okolo 50 %, ale osobně to ve mě (profesně) rezonuje na 70%.
Sugar - Títo ľudia, tieto miesta (2024) (epizóda)
Láska na první pohled pro ty, kteří milují starý Hollywood, táhlou hudbu a hrdiny trpící samomluvou. Jestli si svou atmosféru seriál dokáže udržet až do konce, bude mi vlastně jedno, o čem to bylo, kdo byl vrah a jak to celé dopadlo. Colin Farrell jako Sugar je postava, kterou bych sledoval prakticky v čemkoli. Pro mě seriálové překvapení roku, kde budu nedočkavě vyhlížet každý další díl.