Posledné recenzie (88)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
2* za triky, jinak hrůza.
Na hrane zajtrajška (2014)
Škoda, že podobný reps. "totožný" nápad s prožíváním jednoho časového úseku pořád znovu tady už jednou byl viz. film Zdrojový kód, u kterého jsem se mimochodem bavil mnohem více. Ani nevím co o tomto filmu napsat. Vizuální stránka byla dobrá, ale dějově mě to vůbec nezaujalo, bylo mi tak nějak jedno co se stane, celý film je navíc hodně dopředu předvídatelný..osobně se nedivím, že to byl v kinech propadák poněvadž je to hodně průměrný film. Nebylo to úplně špatné, ale znovu bych se na to nepodíval.
Need for Speed (2014)
Sorry, ale tolik WTF momentů v jednom filmu jen tak neuvidíte. Nejsem nijak moc fanouškem toho, abych pomlouval filmy jak až moc jsou nereálné, ale tohle bylo trochu moc. Navíc největší chyba tohoto filmu jsou herci, kdyby radši nic nevypouštěli z pusy a jen mlčeli, tak by bylo lépe. Dvě hvězdy za auta, jinak herecká tragédie, zbytečně ukrutně dlouhá nuda.
Posledný denníček (1)
True Blood - 3. série
Třetí řada, hned od začátku nastavila velmi vysokou laťku a je každým dílem lepší a lepší a ohodnotil bych jí jako vůbec nejlepší ze všech. Snad si 4. série udrží stejnou kvalitu jako ta třetí. Nikdy by mě v životě nenapadlo, že něco takového budu sledovat, ale má to ohromnou a nekompromisní kvalitu!
edit: Tak nakonec celá třetí řada, dosledována, je určitě prozatím ze všech nejlepší, co ještě říct? Snad jen to že chci další :)