Recenzie (75)
Oppenheimer (2023)
Mnoho povyku pro nic. Zkrátit ty nekonečné dialogy a mít film 2 hodiny, asi by to šlo. Takhle lidi kolem mě od půlky filmu koukali na hodinky. Slabší 3*
Niekto klope na dvere (2023)
Tento můj oblíbený režisér splnil očekávání. Výborné zpracování vcelku jednoduchého příběhu. Napínavé, nepředvídatelné, brilantně vymyšlený konec světa, navíc se člověk dokáže vžít do každé z postav. Palec nahoru!
Avatar: Cesta vody (2022)
Krásné efekty vody, ale příběh nic moc. Průměrný. Záběry s potápějící lodí ke konci spíše pobavily, jelikož šlo o kopii Titanicu. Režisér si chtěl asi připomenout a udělat reklamu na svůj nejslavnější film. Avatar pro mě zůstal průměrným průběhem stejně jako prvni dil. Slabší 3*
Menu (2022)
Výborný komediální horor plný nečekaných zvratů. Ani minuta nudy. Perfektní kulinářský zážitek.
Jukebox Honzy Dědka (2022) (relácia)
Příjemný svižný pořad, u kterého si může zahrát i divák u obrazovky. ZAJÍMAVOST - chyba v 2.díle pořadu způsobila výhru nesprávného týmu. Rok vydání alba byl 1980, jak ukazují všechny články a odkazy na internetu, nikoli 1981. Zvítězit tak měl druhý tým. Ani po upozornění ze strany soutěžící i následně diváků produkce nějak nereagovala a chybu neuznala.
Moonfall (2022)
Dlouho jsem nezažila takové zklamání. Můj nejoblíbenější režisér katastrofických filmů a vypustí tuhle hrůzu s nejhloupější pointou ever? Propadák.
Duna (2021)
Velké očekávání, velké zklamání. Od půlky jsem koukala na hodinky, nudila se. 2* za vizuální efekty a za hudbu.
Čas (2021)
Skvostná lahůdka mistra. Ani vteřinu jsem se nenudila, 2 hodiny utekly stejně rychle jako roky představitelů. Další perla na kontě. Bravo!
Perfect Days (2011)
Já tenhle film zkrátka miluji. Pokaždé dojme, donutí tančit, pobaví. Pobaví je sice až na posledním místě, ale to nic nemění na tom, že jde o milý film, který si ráda pustím i po 1000.
Pomaľované vtáča (2019)
Nuda, nuda, nuda, nuda........jednu hvězdu dávám za závěrečnou pointu. Zbytek filmu jsem trávila neustálým koukáním na hodinky. Velké zklamání.