Recenzie (964)
Cesta von - Season 1 (2022) (séria)
To mysteryčno zaujalo.
Navzdory smrti (2021)
Vtipné ale.., svým způsobem jsem na tom zafaral.
Útek (2012)
Ta albína super. Lepší průměr...
Butchers (2020)
Sranda. Těším se na dvojku.
Úsmev (2022)
Za mě velká paráda.
Stoupat jak dým (1978)
Mazec. Absolutní klasika, kterou by měl vidět hulič i nehulič. Džouky téměř permanentní. Hudba cajk. Poslouchal jsem soundtrack a ten je také skvělý.
Out of Darkness (2022)
Kamerově, zvukově paráda. Atmo prostředí, příroda, super. U toho bych to nechal...
Konštelácia - Žiť a nechať zomrieť (2024) (epizóda)
Druhý díl pecka!
Konštelácia - Ranený anjel (2024) (epizóda)
Za mě zatím dobrý, hlavně efekty a výkony herců. Konec prvniho dílu to sice jemně zazdil, ale říkám si... dám tomu šanci.
Kosmonaut z Čech (2024)
Pochopitelně to musím dokoukat. Nejlépe ráno po osmihodinovém spánku. Ne v leže, ale v sedě, nebo ve stoje. Dát si kávu a vydržet to dovnímat. Pak možná přehodnotím...